Tiedän että olet täällä jossain mun lähellä.. Mulla on kamala ikävä sua ja niin on iskälläkin..  iskän kanssa laitettiin sun lempitavaroita kirjahyllyyn ja siellä on muitakin muistoja susta.

Näkisitpä kuinka kauniita kukkia meille on tullut, tai voihan se olla että sä näetkin ne.. Tänään kävi Aleksin opettajakin täällä kotona saatiin taas uusi kimppu, mä kuivatan joitain noista ja laitan ne tuonne sun huoneeseen sinne hyllylle jossa on niitä sun leluja <3

Iskän auto meni tänään rikki, iskä joutu viemään sen huoltoon ja nyt se taas toimii.. Aleksi on ollu sairaana ja Jessellä on ollu pahamieli, on Aleksillakin sua kova ikävä.

Lissun pennuilla on silmät auenneet, sä olisit varmasti tykänny niistä. Pennuista toinen kuulemma jää meille.. sä Sofia tiedät mitä mä olen mieltä asiasta :) mutta jääköön nyt sitten onhan se aika söpö pentu.

Me ollaan iskän kanssa tämä viikonloppu nyt ihan kaksin kotona, sun veljet meni omalle iskälleen ja sä olet siellä enkelten luona.. olisin niin halunnu että olisit saanu olla täällä meidän kanssa.. mehän aina katsottiin Idols yhdessä, viikonloppuisin.. muistat varmaan itsekkin :)

Me tullaan maanantaina sinne Rautioon jos vaan saan tulla niin käyn siellä sun luona, voi olla etten pääse sinne..

Voi rakas kun on niin ikävä taas :(  mä löysin kamerasta kuvan jossa sä hymyilet niin ihanasti.. teetän siitä kuvasta korun kaulaani saat olla sitten aina mun mukana niin kuin mä joskus sulle lupasin.. mä en sua jätä, enkä jättänyt yksin <3

Siellä taivaassa on sun pappasi ja iskän pappa.. mä tiedän etten ole siellä yksin, onhan siellä enkeleitäkin jotka pitävät susta huolta ja sä pikkuenkeli pidät meistä huolta mä tunnen sen. Joskus kun tulee todella pahamieli ja ikävä sun hymys tulee mun mieleen, silloin tulee parempi mieli ja alkaa hymyilyttämään sä olet lohduttanut mua nyt usein.. kiitos siitä kulta,

Tavataan taas unessa eikö niin.. tule mun syliin taas niin kuin viimeksi mun unessani.. Mä rakastan sua pieni enkelini, rakastan niin paljon ettei sillä ole määrää <3