Mä olen päässyt töihin.. entiseen työpaikkaani vuokratyöntekijänä kuten ennenkin. Olen nyt eri työpisteessä kun ennen.. raskasta ja kiireistä työtä voin sanoa mutta ainakin ajatukset pysyy kasassa.. Tämä viikko oli ensimmäinen töissä, oon ihan poikki koska olen tottunut nukkumaan pitkään :)

Sofian laulua ollaan tekemässä kovaa vauhtia, eräs paikallinen bändi on ottaneet asian sydämmelleen.. mun runoista koitetaan koostaa sanat tai sitten kirjoitan uudet. Demo oli aivan mahtava, olen todella tyytyväinen <3  mä en malta odottaa sitä kun Kimmo pääsee laulamaan sen levylle.. Kimmolla on mahtava ääni ja minusta on ihana saada Sofialle laulu isän laulamana.. se olisi todella tärkeää.

Päivät ovat kuluneet vaihetelevasti taas.. välillä menee hyvin ja kohta taas tuntuu ettei jaksa. töihin pääsy on antanut jotain pohjaa elämään. aamulla on syy nousta ja illalla mennä nukkumaan..

Sofian kuolemasta tuli tällä viikolla 4kk.. välillä tuntuu että siitä olisi jo vuosia aikaa, itsekkin oikein säikähtää kun siitä onkin niin vähän aikaa. Pakko myöntää että nyt ajatukset ovat jotenkin muualla, ei tule tekstiä vaikka asiaa olis todella paljon.. ehkä on parempi jatkaa joku toinen päivä uudelleen.. hyvää yötä..