Piti soitella neuvolaan tänään.. sokerit oli aamusta koholla ja ei alkaneet laskemaan. Kuulemma syön liika vähäsen eli jos yöllä on nälkä niin kun yleensä on mun pitää mennä syömään.. kysymys kuuluu mikä se semmonen paasto arvo sitten on jos olen yöllä syöny? Mä olen jaksanu vaihtelevasti, välillä on ihan ok olo ja mieli ja yhtäkkiä sitten taas kaikki pamahtaa mieleen :( pelottaa pienetki asiat ja kun niitä sitten vatvoo itsekseen mielessään ne kasvaa ja kasvaa.. Neuvolan th.lle koitin tänään kertoa siitä että mieli ressaa liikoja niin ei sieltä tullut oikeinmtn vastausta :( ihan kun nyt ajateltais vain että "ne hormooni" jumalauta ku nyt ei ole niistä kyse!! Mun mieli rekisteröi ihan kaiken mitä mulle vauvasta sanotaan ja mitä mä netistä luen.. Kun kuulin et vauva on viikkoihin nähden taas liika suuri tuli kauhee paniikki :( onko kaikki ok?? Entä jos sillä on joku perinnöllinen sairaus taas joka kasvattaa vauvaa luonnottomasti?? Joo tiedän että diabetes sen kasvattaa mutta kuten sanoin mun mieli tekee temppujaan.. olen koittanut olla poissa mun vertaistuki ryhmästäkin vaikka olen siellä valvojana.. siellä on paljon kohtukuolemaa ja sikiö aikojen sairauksia :( tuntuu että ei meille voi tulla tervettä vauvaa ikinä.. vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin.

Pelottaa mennä 19.pvä oyssiin istukan ultraan..entä jos lääkäri taas on vaiti ja ultraa vaan hiljaa itsekseen?? Kohta sitten kuuluu et täällä ei nyt ole kaikki hyvin.. Entä jos ne ei kuuntele sypellä (synnytyspelkopoli) mua ja pakottavat alakautta synnytykseen :( ja se tuleva sairaala aikakin pelottaa jo etukäteen :( viimeksi kun olin vauvan kanssa oyssissa me menetettiin hänet.. seki et mulle ei maito nouse pelottaa.. itse en aio siitä ressiä ottaa ja kolmen vauvan jälkeen en edes aio koittaa väkisin vaan haen korviketta.. mutta sanoppa se sitten siellä osastolla niille virkaintosille hoitajille :( MÄ EN AIO IMETTÄÄ VÄKISIN TUNTI TOLKULLA!!! on liika tuttua se etä tisseistä tippuu veri pitkin lattioita ja vauva oksentaa imemänsä veren.. ja kaikki vaan johtui siitä kun hoitsu syytti mua laiskaksi ja pakotti imettään kokoaja vaikkei maitoa tullu yhtään!! Sitte ihmeteltiin ku vauvan sokerit oli 2.2 :( maito nousee mulla vasta 5-6pvä syntymästä ja sen jälkeen sitä ei sitte enää tuukkaan..

Mä en tiiä miksi mulla on nyt niin paljon mielen päällä :( ihan liikaa ja ihan turhaa asiaa.. olen koittanu oikeasti elää päivän kerrallaan ja olla kiitollinen siitä kun poika potkii mahassa.. mutta nyt se ei ole taas onnistunut ollenkaan :( Koitan ajatella että jos vauva nyt syntyis sillä olisi hyvät mahikset selvitä.. vielä olis se 11 viikkoa aikaa lasketuun päivään.. 

Sitäkin olen ihmetellyt kun tämä vauva ei hikkaa oikeastaan ollenkaan.. en tiedä onko joskus ollut hikka mut nyt en ole semmosia huomannut.. heti alkaa päässä pyörimään "eikö se juo lapsivettä ollenkaan" :( arghhhh mä juoksen kohta seinään tän ainaisen ressaamisen takia!!!

Mutta ei kait se auta kun päivä kerrallaan vaan mennä.. ei olis enää pitkästi aikaa siihen kun vauvan saan syliini <3 (toivottavasti) Kuulumisia taas sitten kun jaksan koneella istua :)