Huh huh.. alkaa olemaan aika tukalat oltavat.. painoa ei ole tullu lisää mutta tuntuu siltä kun mahassa olis metrinen halko.. Onni liikkuu todella paljon ja tekee välillä oikein kipeetä kun herra hiukan jumppaa tuolla mahassa.. Supistelut on lisääntyneet ja olen vähäsen huolissani niistä :( onneksi on aika Oyssiin taas 19pvä. Alunperin se aika oli 17pvä mut ne siirsi sitä oyssista päin.. paskat!
Mä juttelin sen oyssin hoitajan kanssa pitkään puhelimessa ja sain jonkulaisen rauhan mielelleni.. mut yöt on pahimpia aivot käy ylikierroksilla ja aivan ihme asioita tulee mieleen :/ sain sen takia lääkityksenki mut eipä niistä ole ollu apua joten olokoon purkissa :( mä en ole nukkunu 2kk yöllä ja en kyllä päivälläkään kun vasta sitten kun olen jo niin väsyny että nukahdan väkisin sohvalle.. Pitäis kuulemma nukkua varastoon ennen ku vauva syntyy, hmm nukkusinhan mä jos se uni tulis ;)

Tässä on mun maha kuva on otettu eilen 8.10 rv.33+1



Vähä meinaa olla jo tuota napaulottuvuutta :)

Mulla alkaa ens viikolla äitiyslomaki.. jotenki oon pettyny itteeni kun olen maannu kotona jo kesäkuusta saakka.. ei menny ihan ku Strömsössä. Suunnittelin ja haaveilin siitä et saan jäähä mammalomalle töistä :/ joo-o niihän siinä sitte taas kävi et luonto oli suunitellu asian ihan erillalailla ja pitsi mut makaamaan kotia, monen kommelluksen ja asian takia. Tässä raskaudessa on tosiaanki tullu ihan kaikki mahdollinen tai mahdoton koettua.. oon varmaanki siitäki jo maininnu täällä.. :)

Onnille on tullu taas vaatteita ja tavaroita tosi paljon :) kiitos niistä ystäville... sain itsekkin muutaman äitiysvaatteen :) Talvihaalariki me löydettiin Prismasta :D semmonen sininen jossa on ruskeita kettuja <3 aivan ihana pikkuhaalari.. lakki oli hukassa mutta onneksi naamakirjan kautta seki löyty.. ja halavalla :)

Mä pakkasin varalta jo synnäri laukun.. on tosiaan sen verta ollu noita tuntemuksia et otin varman päälle.. niinhän se on että kun pakkaat laukun niin kaikki supistukset jne loppuu.. yleensä.. no nyt ei oo niin käyny ;) mut eipä tuo laukku tuolla hoitopöydällä tilaa vie, eikä tuu sitte kauhee paniikki jos lähtö tuleeki aikasemmin vaikkaki se laukku on sillon se pienin "huoli"

Tässä viime päivityksen jälkeen kuulin surullisia uutisia :( Olen tutustunut yhteen sma1 perheen äitiin, heidän pikku tyttö menehtyi tähän sairauteen ihan vasta.. kovasti haluaisin olla tukena mutta en tuputa itseäni.. odotan jos äiti haluaa juttu seuraa netin kautta niin olen käytettävissä.. halauksia sinne pohjoiseen <3 <3