Joo on sitten unohtunut ihan kokonaan tämäkin blogi.. huoh!

Paljon on tapahtunut ja jos ihan kaikesta kirjoittaisin tulisi varmaanki pikkunen romaani :D Onnikin on jo 1.10kk ja kovasti herra on kasvanut ja oppinut kaikenlaista. esim. kiipeämään pöydälle, avaamaan lukon terassin ovesta jne. meillä onki joka puolella lapsiportteja ja ovissa hakoja :D sanoja tulee jo paljon ja ymmärrettäviä lauseita. Onnilta vaihtui päivähoito paikkakin vasta, hyvin meni sekin vaihto.. vaikka minähän tietenkin hermoilin.

Itseltänikin vaihtui työpaikka, tai siis itse työ ei vaihtunut vaan mun työpiste siirrettiin toiseen tehtaaseen.. olihan se aikamoinen muutos mutta selvisin siitä kunnialla :D Paitsi nyt olen taas selkäni takia sairaslomalla, mä olen ollut kesäkuusta asti kipeenä varsinkin öisin ja aamuisin. Nyt sitten se on alkanut haittaamaan jo päivälläkin.. Aikalailla meinaa vetää mielen matalaksi koska leikkauksen jälkeen meni niin hyvin pitkään.. Ja kipee selkä vaikuttaa niin moneen asiaan :(

Mä pudotin painoanikin 13kg tässä vasta, ja kovasti haluaisin jatkaa samaa rataa.. koitan lenkkeillä sen mitä pystyy jne.. 

Meille on tullut 2 kissaa <3 ja taitaa tulla kolmaskin tuossa lokakuun aikana.. nämä karvaset lapset on meille ihan kuin oikeita lapsia <3 kun lasta meille ei enää voi tulla. Kova vauvakuumehan mulla välillä on, mutta kun raskaus ei ole mahdollinen selän takia ja pää ei kestäisi enää sitä painetta mikä tulee kaikkien testejen takia jnejnejne.. se kun ei ole meille niin helppoa vaikka niin luulis. 

Ikävä Sofiaa yltyy välillä todella kovaksi.. varsinkin kun illalla nukuttaa Onnia.. ei voi mitään kun itku tulee ja sydän hakkaa :( nyt on vasta taas menehtyny pieni vauva SMA1 sairauteen ja toinen pieni sinnittelee sairautta vastaan.. olen koittanut omalla tavallani auttaa näitä perheitä, esim. saattamalla yhteen samassa tilanteessa olevia ja juttelemalla maileitse.. lihastauti liitosta ei tunnu apuja saavan ja sitä ihmettelen suuresti!!! En tiedä onko musta nyt mitään apua ollut mutta yritän kovasti, koska tiedän miltä tuntuu kun tämän sairauden kohtaa...

Mutta nyt lähden itse fysioterapiaan... huomenna olisi taas lääkärissä käynti, saa nähä pääsenkö töihin vielä??