Päivät on kulunu taas omalla painollaan.. Kävin viime perjantaina katsomassa sitä vauvaa joka syntyi päivää aikaisemmin Sofian kuolemaa.. Tämä ihana ruttunaamainen ukko sulatti mun sydämmen, pidin häntä sylissä ja syötin.. Tajusin kuinka sairas Sofia oli eläessään, kuinka veltto hän oli ja kuinka vaikeaa syöminen oli :(  Sovin tämän pikku herran kanssa ilman et kysyttiin tältä mun ystävältä ;) että pikkuherra tulee mulle joskus hoitoon ja me laitetaan äippä jonnekki vaikka shoppailemaan.

Mä olen ollut nyt itse sairaana, kauhee flunssa ja yskä iski.. päivät on menneet kotona ollessa ja sairastaessa. Mulla on ollu kamalan yksinäistä vaikka ympärillä on muu perhe. Odotan heitä kotiin koulusta ja töistä.. sitten saan kuunnella kuinka mukavaa on ollut koulussa ja mitä toissä on tapahtunut, kuuntelen ja en itse osaa sanoa mitään miten mun päivä on mennyt. Eipä kyllä kukaan koskaan kysy miten mulla on menny päivä tai ilta :(

Mun päivät on kaikki samanlaisia, herään syötän elukat, juon kahvia, istun koneella, siivoan jne.. illalla kauppaan ja salkkarit, sitten nukkumaan tai oikeastaan valvomaan, ei oikein uni ole tullut viime aikoina. Jos joku soittaa se on päivän piristys tai jos käydään jossain muualla kuin Nivalassa sekin piristää. Muuten oon vaan ja mietin liikaa asioita.

Olisin valmis jo töihin, olisi ihmisiä ympärillä ja saisi enempi rahaa ja ei seinät kaatuisi päälle.. mutta kun olen ollut vuokrafirman kautta toissä mulla ei ole vakituista työtä..

Jännä muuten huomata miten paljon tätä blogia luetaan :) ihan vieraatkin ihmiset saattavat pysäyttää ja kysyä minäkö se kirjoitan sitä blogia nettiin. Olen myös tavannut tätä kautta ihmisen joka on menettänyt vauvansa samoihin aikoihin, siis emme ole tavanneet livenä vaan kirjoitellaan kovasti mailia. Asiaa olisi ihan hirveesti :) ja tuntuu kivalta huomata etten ole ajatuksineni ihan yksin.

Istutettiin tänään pihalle kukkia, tuli taas Sofiaa ikävä :( tällä viikolla on ollut tosi vaikeeta, illat varsinkin. Joka asia muistuttaa Sofiasta ja tuntuu ettei välillä jaksa edes jutella kenenkään kanssa.. Jospa se taas alkaisi meneen parempaan päin jossain vaiheessa..