Ompa ollu ihanat ilmat :) eilen kävin Sinnan kanssa lenkillä illalla, koira kävi kahteen kertaan pulikoimassa purossa. Olispa ollu ihana itekki sinne pulahtaa mutta se vesi on todella likasta joten jätimpä väliin. Tänään olen pessyt ja sahaillut juurakoita, meille tulee heinäkuussa uusi lemmikki.. parta agama.. eli lisko. Mä olen eläinrakas ihminen ja koska meille ei voi ottaa mtn jyrsijää tms noi matelijat on hyvä vaihtoehto. Meneepähän aika teraariota rakentaessa ja sitten heinäkuussa hoitaessa ja kesyttäessä sitä pikkuveijaria.

Mulla on ollu jostain kumman syystä yhä enemmän ja enemmän ikävä ja pahaolla.. aiemmin olo oli jopa muutamia päiviä suht hyvä mut nyt asiat vaivaa ja pyörii mielessä :( loukkasin mulle tärkeäää ihmistäkin kun halusin purkaa tätä kivirekeä jota vedän perässäni.. ilmaisin asiani ilmeisesti väärin ja tulin väärin ymmärretyksi.. sittenhän siinä kävi ku lumipallolle joka lähtee pienenä pallona vyörymään alas rinnettä.. eli pallosta tulee kohta niin iso ettei sitä jaksa enää kantaa. Nyt onki semmonen olo ettei jaksa.. yksinäinen, mitätön ja hyödytön.. vaikka tiedän etten ole yksin ja hyödytön. Mulla on paljon ihania ihmisiä ympärillä jotka koittavat piristää ja tukea, nyt olen sanonut suoraan etten ole hyvää seuraa ja en jaksa :( kohta varmaan ajan heidätki pois..Joskus vaan ol semmonen olo et haluaa ajatella asioita ihan itekseen ja en mä ole unohtanu ketään ystävää jne. nyt on vaan tämmönen vaihe elämässä.

Aasin siltaa pitkin noihin mun poikiin.. nostan hattua heille kun kumpikin sai suoritettua koulunsa kaikesta huolimatta hyvin.. Kumpikin nosti numeroitaan ja Jesse sai 20e arvoisen stipendin "kouluvuodesta seilviytyminen haastavassa elämäntilanteessa" sen oli myöntänyt MLL. Koska ala-asteella ei stipendejä myönnetä annoin Aleksille 20e samasta syystä :) mahtavia lapsia kummatki ja ilman heitä en olis kyllä pysyny järjissäni..

Tänään tulee Sofian haudalle kivi laatta :( pitää vkl aikana käydä haudalla istuttamassa kukka ja viemässä kynttilä.. Ihana kun pääsee nyt laittamaan haudan Sofian näköiseksi. Mä näin unta taas yöllä poika vauvasta.. nostin hänet pinnasängystä ja huomasin ettei se olekkaan Sofia, pojalla oli vaaleat hiukset ja hän tarttui mun kaulaan ja puristi lujaa, ihan ku olis pelänny, että mä pudotan :( Tämä poikavauva tulee aika usein mun uniin :)

Mutta nyt menen takasi kohta tuonne ulos, sitten teen ruoan ja lähden poikien kanssa kirjastoon..