RV. 17 eikä vieläkään tietoa vauvan terveydestä :( mun näyte oli töskätty ilmeisesti jo otto vaiheessa koska siitä ei saatu tulosta, ei normaali konstilla eikä kasvatetuista soluista :( mä olen ihan loppu :( vauvan liikkeet tuntuu ja en todellakaan osaa olla onnellinen niistä.. ekan kerran elämässäni en haluaisi tuntea niitä!!
Maanantaina mennään taas oyssiin.. nyt otetaan lapsivesi ja ehkä uusi istukkanäyte :( tällä kertaa ne lähtevät sellaisenaan Turkuun, samantien!! Oyssissa on aikataulutettu koko homma ja ei niillä ole vara enää töskiä tätä. Turusta soittivat mulle ja sanoivat asian olevat heillekkin mysteeri :( tämmöstä ei kuulemma satu ja ei saisi sattua!! 

Jos asia selviää vasta viikon 24 jälkeen mun on pakko synnyttää sairas lapsi jos se lapsi sairas on :( eli kaikki meidän painajaiset palaa takaisin.. ei normaalia vauvaperheen elämää vaan sairaaloita, pelkoa ja kuoleman odotusta.. hautajaiset ja loputon ikävä :(

Mutta niin pitkään kuulemma ei voi mennä niin mulle luvattiin, vaikka lupailevathan ne aina kaikkea enkä enää usko mihinkään :( Mun tuurilla oyssin lääkäri ei ala ottamaan istukkaa ja vesinäytettä yhtä aikaa.. ne ei semmosia kuulemma ole tehneet ja istukkaa ei oteta ku 11/13+6 viikoilla. Turussa ne ovat sitä tehneet jo kauan.. ja sitten kun vettäki pitäisi saada 30ml 20ml sijaan niin jos sekään ei onnistu niin niillä ei oo käytettävissä ku yks näyte :(
tarkotan sitä et jos saadaan 30ml se näyte jaetaan kahtia.. ekasta koitetaan saada normi dna. ja tulos siitä ja asia selviäis jo ens viikolla.. toinen puoli laitetaan kasvamaan (solut) ja se olis varmempi mut siihen voi mennä 2viikkoaki.. viimeksi ei istukkanäytteestä nähty edes kasvatetuista soluista joten jos ei sillonkaan nähdä viikkoja on jo lähemmäs 20. Jos taasen otetaan kummatki näytteet niilä olis 4 mahdollisuutta.. vesi jaettuna kahteen ja istukka jaettuna kahteen..

Mä en tiedä mitä enää ajatella ja mihin luottaa ja mitä pelätä ja odottaa :( pinnasänky, vaatteet, lelut, vaipat.. ihan kaikki odottaa tuolla varastossa pientä poikaa joka taasen odottaa tietämättään sitä saako jatkaa elämää ja kasvuaan :( mua niin säälittää se pieni :( kaikki olis valmiina ja ei tarvis ku kasvaa vaan ja syntyä.. mutta kun voi olla se helvetin SMA1 joka ei anna sitä tehdä!! Miksi on tommosia sairauksia olemassa.. MIKSI????????????????

Mä niin toivon ja rukoilen että saataisiin tietää vastaus nopeasti ja se olisi hyvä.. niin iso mahdollisuus siihen on.. Onneksi mun ei tarvitse mennä oyssiin yksin.. Kimmo tietenki tulee ja mun oma äiti <3 muutenkin tätä meidän tilannetta on seurannu ja tukena ollu todella moni ihana ihminen <3 olen avoimesti facessa tästä kertonut vaikka tiedän että se ahdistaa kummiski joitain ihmisiä.. en pysty olemaan hiljaa ja pelkään jo mennä kauppaan kun joku tulee pian kyseleen "voi millon teille syntyy vauva" sanonko siihen et "EHKÄ marraskuussa" siksipä haluanki puhua julkisesti asioista.. muutenki ihmisten on hyvä tietää se ettei kaikki asiat ole aina niin musta valkosia.. kannattais joskus jokaisen katsoa peiliin itteensä ja miettiä sitä mitä ympärillä on ja KIITTÄÄ siitä.

Mullakin on 2 tervettä poikaa.. ihania kosseja <3 mitä sitten jos todistus oli nyt semmonen mitä se oli (siihen voi vielä vaikuttaa)... mitä sitten jos istuvat kesälomallaan pelaamassa koneella yötä myöden kavereittensa kanssa (mieluummin kotona ku kylillä keskellä yötä).. mitä sitten jos välillä natistaan turhasta.. Pojat on terveitä ja kaikkeen maalliseen voi vaikuttaa tosin ku tämmöseen kamalaan sairauteen joka VIE sulta sen oman lapsesi :(

Joo-o tulipa taasen romaani.. toivon että joku päivä saisin kiivetä tänne vinttiin siksi että saan tulla kirjoittamaan tänne tekstin " vauva on terve" sitä odotellessa ja toivoessa..