Pikku Onni kasvaa ja voi masussa hyvin :) viikoilla 21 oli rakenneultra ja kaikki oli pojalla hyvin, kasvu meni yläkäyrillä :) silloin saatiin painoarvioksi 497g ja nyt kun kävin neuvolassa viikolla 22+4 oli painoarvio 530g. Potkut tuntuu välillä niin hyvin, että koko maha heiluu. Aika ei tunnu oikein menevän, olen sairaslomalla äippälomaan saakka etisen istukan ja supistelujen jne takia.

Meillä oli 22.pvä Jessen rippijuhlat :) Aika menee todella nopeesti, juhlat oli kivat ja niistä jäi mukava muisto. Äiti, ex anoppi, ja mun serkku tulivat jo perjantaina auttamaan siivouksen ja tarjottavien kanssa. Olin melko väsynyt sen hulina viikonlopun jälkeen :) Jesse täytti sitten 28pvä 15v <3

Tässäpä kuva Äidistä ja Pojasta juhla päivänä



Mä olen mennyt elämässä ja surussani eteenpäin.. olen alkanut luopumaan Sofian tavaroista, niistä tyttömäisistä :( Jotenkin tuli sellainen tunne että nyt se pitää tehdä.. Olen vaan törmännyt siihen ettei ne kelpaa kun ovat kuolleen lapsen tavaroita ja vaatteita :( ihmiset ovat ennakkoluuloisia.. no jotenkin sen ymmärrän mutta jotenkin taasen en.. Jos meille joskus tyttö tulisi niin uusia vaatteita saa.. niin jos tulisi :)

Meille muutti taas uusi kodinvaihtaja koira :) <3 maailman ihanin kääpiöpinseri uros joka on leikattu, Bädi on 3v ja omaa maailman mahtavimman luonteen.. se pitää meidän Ilona mäyräkoiran aisoissa ja se on todella hyvä Ilona tahtoo höykkyyttää muita koiria, mut ätä käppänää se ei uskalla :D Bädi on rakastunut Kimmoon.. se nukkuu Kimmon peiton alla ja käy hänen kanssaan saunassa.. mä kun en enää oikein tuosta saunassa istumisesta innostu :D moni varmaan miettii et miksi 4. koira.. no onneksi se on ihan meidän oma päänsärky :D tänne mahtuu ja helppohan tuo on, ei paljon itsestään melua pidä.. Bädi tuli mun kaverin kautta se annettiin sellaiseen kotiin jossa siitä pidetään huoli ja se ei lähde eteenpäin :) No seuraava koira tulee sitten kun yhdestä jättää aika.. onneksi meillä on iso talo ja aidattu takapiha ja suuri sydän noita karvalapsia kohtaan <3

Mahtavat ilmat on ollu, hommattiin pihalle iso uima-allas harmi vaan kun itse en sinne uskalla mennä.. varsinkaan nyt kun onnistuin polttamaan itseni auringossa niin pahoin että nahka lähtee hartioista.. Aleksi ja Kimmo siellä on lorkkinu.

Mutta koitan jatkossa kirjoitella pikku Onnin kuulumisia enempi, Vuodatus oli jonku aikaa "rikki" joten voin jossain vaiheessa vaihtaa palvelinta mutta ilmoitan uuden linkin sitten jos niin teen :) hyvää kesää kaikille..