Tänään päivällä kun olin töissä, tuli se soitto jota olen odottanut jo 4kk.. tai oikeastaan siitä lähtien kun olen jättänyt pillerit pois eli yli vuoden.. Meidän poika on terve <3 tämä pikku ukko on ihan samanlainen kantaja kuin minä ja isänsä :) eli TERVE!!  Itkuhan siinä pääsi ja meni työtkin ihan sekaisin.. työkaveri kiikutti paperia ja minä niistin ja märisin :D hartioilta tippui satoja kiloja painoa. En aio ressata enää tämän raskauden osalta mitään.. elän päivä kerrallaan ja olen kiitollinen jokaisesta päivästä mikä iltaan saapuu <3 pikku mies kohdussa on iso kultakimpale mitä nyt suojellaan kaikelta pahalta.

Tätä se Sofia niissä unissa on mulle koittanut viestittää, ihana pikku enkelimme <3 lauantaina mennään ilmeisesti haudalle viemään kukkia tulevalle isosiskolle.. 

Nyt voin olla ylpeästi raskaana ja aion nauttia kaikesta mitä eteen tulee.. enää ei haittaa jos on selkä kipeenä, tulee suonikohjuja :D tai muuta semmosta yleensä vähemmän kivaa.. kaikki ne vaivat kertovat vaan siitä että poika kasvaa ja on päivä päivältä valmiimpi syntymään <3 laskettuun aikaanki on vielä aikaa :)

Taidan mennä nyt nukkumaan varmasti parhaimmat unet mitä 4kk vaan on ollut :)

Hyvää yötä