Ompa mennyt jo aikaa kun olen tänne kirjottanut, aika on menny tosi nopeasti olen itsekkin ihan ihmeissäni kun katsoin milloin olen viimeksi kirjoittanut. Mulle kuuluu ihan hyvää.. pääsin 8 muun mukana koulutukseen.. hakijoita oli yli 160 joista haastateltiin 37 ja vain 8 pääsi läpitse, minä niiden mukana :) koulutuksen tarkoituksena on kouluttaa erääseen aloittavaan firmaan työntekijöitä, eli olisin ensimmäisten joukossa jos klaaraan sen koulutuksen hyvin, työ olis vakituinen. Nythän mä olen vuokratyön tekijänä, tulevaisuutta ei voi suunnitella yhtään koska työnantaja voi sanoa ettei tarvitse huomenna tullakkaan :/

Sillon kun menin haastatteluun juttelin sofialle hiljaa itsekseni.. pyysin tyttöä auttamaan mua kun jännitti ja pelotti niin kamalasti.. mun oma äiti sano mulle ennen haastattelua et sofia istuu sun sylissä ja sanoo " älä äiti hätäile, en mäkään hätäilly" Tais Sofia olla mun vieressä, koska kun menin kotiin näin taivaalla enkelin muotoisen pilven <3

Eilen olin saunassa yhtäkkiä saunan oveen ilmestyi pieni valopilkku.. semmoinen sormen kokoinen ihan kuin taskulampun valo.. se häivähti vain ja liikahti edes takaisin. Kimmo ei sitä nähnyt, harmi vaan koska se oli aika jännä ja samalla kaunis <3 mulle tuli itku, mä tiesin että Sofia oli siinä.. on asioita miksi olen toivonut Sofian yhteyden ottoa.. Sofia viitoittaa mun elämän polkuja <3 sain vastauksia muutamiin kysymyksiin joita olen pyöritellyt mielessäni. Sinä iltana mietin paljon ja pyysin Sofialta vastauksia.. <3

Olen miettinyt sitä miten niin pieni ihminen kuin Sofia oli, voi muuttaa elämää ja elämän asennetta niin paljon. Mulla on kunnia sanoa että mulla on taivaassa enkeli joka vie mua eteenpäin varsinkin silloin kun on tosi vaikeaa. Mä muistan Sofian aina niin viisaana pienenä tyttönä.. niin sairas mutta vahvempi kuin me kukaan muu aikuinen ihminen. Silloinkin kun hänellä oli letkuja ympäri kehoa ja olo oli varmasti huono, Sofia hymyili ja koitti nauraa ääneen :) se hymy antoi voimaa..

Sofialle ollaan tekemässä biisiä.. paikallinen vielä nimeltä mainitsematon bändi on tässä mukana ihan puhtaasta hyvästä sydämmestään.. sanat tulevat mun runoista tai sitten kirjoitan uudet sanat.. demo versio oli aivan mahtava <3 eli se biisi ilman sanoja. Tämä ihminen joka otti tämän asian sydämmelleen on meihin verrattuna vielä nuori mutta aivan ihana persoona, tällä ihmisellä on musiikin teko todellakin hallussa :) On lämmittänyt sydäntä nähdä kuinka Sofian tarina on iskenyt häneen ja moneen muuhun ihmiseen.. Kun kuulin sen demon mulla oli sanoja pää täynnä.. seuraavana ja sitä seuraavana päivänä jne pää on ollut ihan tyhjä :(

Mä olen ollut nyt töissä kohta kuukauden, on ollut ihan kiva päästä neljän seinän sisältä pois, vaikka joka päivä on hetkiä jolloin mun on vaikeeta olla.. silloin menen vessaan tai tupakalle rauhoittumaan. Sofian kuolema on oikeasti opettanut niin paljon... elämässä on jokaisella meistä vaikeita aikoja ja tuntuu ettei niistä selviä.. itse olen oppinut sen että kaikesta pääsee jotenkin eteenpäin.. ei ehkä pääse koskaan ylitse mutta asioiden kanssa on pakko elää, ei voi mennä taaksepäin ja tulevaisuutta ei voi ennustaa. Mua ei nykyään pienet asiat hätkäytä.. niin mulle pienet asiat, joillekkin ne voi olal suuria.. en koskaan arvostele ihmisiä heidän elämänsä mukaan..

Kimmo laulaa nyt karaokea, pojat ovat isällään tämän vkl. ajan.. mä istun koneella kirjottamassa tänne ja samalla selaan naamakirjaa.. mulla on siellä ryhmä <3 pienet enkelimme <3 ja pienet enkelimme, eka on suljettu ryhmä ja toinen julkinen... tein ne ryhmät siksi että haluan auttaa muitakin lapsensa menettäneitä vanhempia, saan voimaa  siitä kun teen jotain hyvää. Välillä on todella vaikeaa lukea muiden tarinoita.. tulee niin oma tarina mieleen :(

Nyt sunnuntaina meillä ryhmäläisillä on tarkoitus sytyttää klo.18-21 kynttilä meidän enkeltemme vuoksi.. sytyttäkää tekin jotka luette tätä blogia...

En jaksa tarkistaa kuinka monta virhettä tässä tekstissä on :D joten anteeksi ;)