koko viikonloppu on menny sumussa.. olen koittanut pestä pyykkiä ja siivoilla. Sofian tavarat siirsimme Sofian omaan alkoviin, en pystynyt nukkumaan kun vieressä oli tyhjä pinnasänky, suljin alkovin liukuovet mustalla kangas suikaleella ja aion avata ne vasta sitten jos meille joskus tulee vauva tai jos me joskus satutaan vaikka muuttamaan tästä talosta pois.. tai en mä tiedä :( nyt sinne on vaikeeta mennä, Sofian pyykitkin on pesemättä en pysty siihen :(

Tein Sofialle oman "hyllyn" meidän vitriiniin.. laitoin sinne Sofialle tärkeitä leluja, valokuvia, ristiäis lahjoja.. on siellä Sofian hiuskiehkurakin.. ja hänen rakkain esine.. tutti :( kaksi keino kynttilää tulee palamaan siellä aina..

Olo on niin tyhjä ja lohduton, välillä tulee itku yllättäen ja kohta se menee ohi.. käytiin tänään Prismassa käveleskelemässä ja syömässä, oli pakko päästä hetkeksi pois. Kaupoissa pelkään kokoajan että joku tuttu tulee vastaan.. ja jos se tuttu on vielä sellainen joka ei tiedä mitä mä sanon jos hän kysyy "missä Sofia on?"

Mulla on pahaolla kun Sofia ei kerennyt nähdä kesää, talvikin oli niin kylmä ettei päästy vaunuilla ajelemaan ku muutamia kertoja :( olisin niin halunnut näyttää Sofialle maailmaa, mutta en enää voi sitä tehdä.. Mä en saa edes nähdä Sofiaa enää koskaan..

Tulevat hautajaiset pelottaa, Sofia haudataan Rautioon Kimmon sukuhautaan.. Siellä ei tarvitse olla yksin, Kimmon  pappa on lähellä. Nivalassa Sofialla ei ole ketään sukulaista haudassa vieressä..

Huomenna pitäisi jaksaa alkaa hoitamaan käytännön asioita, niin raakaa kun ei tahdo jaksaa :( Sofia haetaan viikolla Oulusta Rautioon, Mummu ja Vaari hakee mennään itsekkin mukaan, nyt tuntuu että haluan vielä kerran käydä Sofian luona mutta mietin sen asian vielä sitten kun olen siellä Sofian lähellä.. ei se ole helppoa sinne mennä vaikka oon nähny Sofian "nukkuvan"..

Kamala ikävä <3