Pappi sanoi,että suru on kuin tsunami.. se tulee ja menee yllättäen. Olen sen huomannut, olemme tehneet tätä surutyötä jo siitä asti kun Sofian sairauden diagnoosi saatiin.. Sofia oli silloin tehohoidossa :( Eipä meistä kukaan arvannut, että pienemme joutui lähtemään näin pian..

Eilen Haravoin pihaa, mietin että Sofia varmasti nukkuisi nyt vaunuissa ja saisin käydä välillä heiluttamassa vaunuja että hän nukkuisi hiukan pidempään.. Olen alkanut tekemään kotona erillaisia askareita kuten varmaan jotain jo olen kertonut.. hukutan suruni kaappien raivaukseen, pyykin pesuun jne jne..

Tänään aamulla kun aukaisin lehden huomasin, että sofian nimi oli haudatuissa :( Sofia Milja Maaria Verronen 3kk siunattu 16.4 Raution kirkossa :( itku tuli taas.. Huomenna tulee Nivala lehti jossa on Sofian kuolin ilmoitus.. milloin tämä menee ohitse :(

Me mennään huomenna perheen kanssa Ylivieskaan.. käydään lasten kanssa syömässä ja katselemassa heille vaatteita, pakko päästä ulos täältä kotoa.

Olen huomannut että Blogiani luetaan paljon, olen lukenut jokaisen kommentin ja kiitän teitä niistä, olen saanut niistä paljon voimia ja tukea, toivon myös että olen itse antanut jotain teille jotka ovat tätä lukeneet..

Meidän pikku enkeli olisi täyttänyt perjantaina 4kk. :( viemme Kimmon kanssa haudalle kynttilän silloin..